Gdz 8 Klass
Seetõttu on kodutööde tegemiseks vaja üksikasjalikke, kuid sisutihedaid juhiseid. Juhendis peab olema näidatud tööde järjekord (kust alustada, kuhu minna, kuidas lõpetada), kuidas töötada (üksi või sõbraga, kas lugeda ja ümber jutustada, osade kaupa lugeda ja ümber jutustada, lugeda ja samaaegselt kaarti arvestada). , diagramm, joonis jne. d.). Samas tuleks kontrollida, kuidas õpilased töö sisust aru said ja kuidas seda läbi viia. Märkmed võivad selles aidata. Enamik jaotusmaterjale tuleks anda 5. klassi õpilastele. Uut tüüpi tööde tulekuga lisatakse märkmikusse märkmeid.
gdz 8 klass
Ajaloo kodutöö tuleb üles ehitada tunnis käsitletava materjali põhjal, mis on sellega orgaaniliselt seotud ja sellest otseselt tulenev. Seetõttu antakse kodutööd enamasti tunni lõpus. Kui aga õpilased teevad kodutöid, siis mõnikord palutakse neil korrata eelnevalt õpitud materjali, mis on tihedalt seotud järgmise tunni sisuga. Nii näiteks uurivad 6. klassi õpilased sisukamalt tatari-mongoli ikke kukutamist, tingimusel et eelmises tunnis palutakse neil kodus korrata materjali meie riigi rahvaste võitluse kohta mongolitega. Tatari sissetung. 041b061a72